søndag 23. oktober 2011

Looming er tingen....

etter å ha blitt introdusert for looming av en venninne, er jeg nå blitt hekta! Denne formiddagen har jeg strikket en lue til Olivia. Det er kjempelett og du lager en lue på null niks.


Loomingringen er kjøpt på Panduro, og brukanvisningen følger med. Jeg har også hatt god nytte av instruksjonsvideoer på youtube, søk "looming hat" og du får den hjelpen du trenger!





Jeg er så fornøyd med mitt første loomingprosjekt.


Nå har Olivia fått seg en deilig ulllue med dusk!




Ønsker dere alle en kjempefin søndag!




2 kommentarer:

  1. Dette har jeg aldri prøvd før, men hørtes jo utrolig morsomt ut. Må nok kikke etter en slik "looming ring" neste gang jeg er på panduro skjønner jeg :0)

    Flotters søndag til deg
    klem Jane.

    SvarSlett
  2. Hei! Den lua ble kjempesøt! Det er så utrolig herlig å lage noe selv som man blir fornøyd med. Jeg må alltid ha noe som ikke er tidskrevende og som er passe enkelt å gjøre...Dette passer meg perfekt. Eier nemlig ikke tålmodighet til langstrakte håndlagde prosjekter... Er derfor jeg trives med matlaging også. Man blir ferdig med kunstverket på kort tid og så får man nyte produktet kort tid etter. ;-)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!