mandag 17. oktober 2011

Det beste med høsten.....

er Halloweenhelgen. Jeg elsker å pynte, bake og forberede til Halloweenfeiring. I år skal faktisk få til noe av gresskarinnholdet også. Det har dessverre endt i søpla i alle år fordi jeg ikke har visst hva jeg skulle gjøre med det, men det gjør jeg i år! Feiringen blir jo også litt større for hvert år som går ettersom man samler på seg mer pynt og flere ideèr om hva man kan finne på til Halloween. I fjor startet vi tradisjon med å feire Olivia sin bursdag med Halloweentema. I år blir det Halloweenbursdag med vennene fra barnehagen. Olivia elsker Hello Kitty om dagen, så i år jeg skal prøve å lage litt "Helloween", hvor Halloweenklassikerne skal kombineres med Hello Kitty. Olivia og jeg har dessuten kjøpt oss noen fantastiske kostymer i år fra http://www.allfancydresses.com/. Å, som jeg gleder meg!




Noen pyntegresskar har jeg allerede fått i hus, og de er vakre å pynte med allerede nå,


så jeg har samlet et knippe på "sølvplett".









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!