lørdag 24. september 2011

Strekker ikke til....



tiden altså...hektiske dager med mye jobbing= lite blogging.

Dagen idag er også hektisk, men på en god måte. Olivia og jeg starter dagen med Kaptein Sabeltann-bursdag og ikveld stikker jeg ut en tur med en god kollega. Vi skal spise indisk, drikke vin,fjase og prate og kanskje gå videre for en drink om vi ikke dupper av før desserten kommer!



Ville dele disse fantastiske rosene med dere som jeg kjøpte til festen min for to uker siden, det er de vakreste rosene jeg noen gang har sett, og passet perfekt til roseputen fra H&M som dere skimter i bakgrunnen. Den nydelige vasen rosene står i fikk jeg i julegave av pappa for noen år tilbake og er en av mine absolutte favoritting!





Ønsker dere alle en fabelaktig helg!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!