søndag 7. august 2011

Kaldere kvelder...



sommeren er på hell, ingen tvil om det. Men høsten er en deilig årstid det også!

Det beste med høsten er levende lys, varme kopper med te og myke pledd!





Jeg har allerede tjvustartet med litt høstkos på kveldene!

Nå er det 4 dager igjen til Frankrike! Det er meldt 28 grader og strålende sol i Paris på lørdagen vi kommer ned, så litt mer sommer og sol blir det på oss iallefall.


Nå skal vi snart avgårde til et pukkverk for å finne singel til uteområdet!





1 kommentar:

  1. Må si jeg har merka at høsten er på vei ja. For bare en uke siden lå vi på stranda å svetta, og i dag har det vært strålende vær men skikkelig surt i lufta. Høst kjølig mao. Det var den sommeren... Du er nå så heldig at du skal til Paris du da. *misunnelig* Det hørtes ikke akkurat ille ut... Men får kose meg med tekoppen min og stearinlys jeg da. (Det er allerede tatt fram her også gitt).

    Ha en fin kveld.
    Klem Jane.

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!