søndag 7. august 2011

Fin-fin gardin





Tre år har jeg brukt på å finne gardiner til stuevinduet. Nå er to slike heisgardiner bestilt som jeg har tenkt skal henge på stang etter hverandre. Vinduet i stua er 240 bredt så det er ikke lett å få heisgardiner som passer. Lengder passer ikke i det vinduet, så det er heller ikke aktuelt.
Nå har nedtelling til Frankriketur begynt og det er nå 6 dager igjen.

Idag høljer regnet ned her hvor jeg holder til, og da passer jeg på å rydde opp i gammelt skrot og vaske ned kjøkkenet!


ha en fin søndag alle sammen!



4 kommentarer:

  1. Hvor i Frankrike skal dere!? Håper dere får bra vær, vi hadde kun fire dager med skyfritt på tre uker nå, og første uka høljet det ned og gradestokken visste 14 grader. Jeg krysser fingrene for dere!!! Klem

    SvarSlett
  2. Så nydelig gardin!
    Gleder meg til å se bilde når du får dem opp.

    Det regner her hos meg igså idag, men jeg har tilbragt dagen i en god stol med en god bok i fanget....

    Ønsker deg en fin ferietur!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei! Hvor har du kjøpt de gardinene? Har samme problem med bredden selv:)

    SvarSlett
  4. Hei,
    den var kjempe fin, kan jeg spørre hvor den er fra?

    mvh
    Mari Ann

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!