torsdag 11. august 2011

Come fly with me....



( Fuglebildet er nytt og kjøpt på Søstrene Grene)


Om nøyaktig to dager sitter vi på flyet til Paris, selve flyturen kunne jeg godt spart meg for.


Men når man vet at drøye to timer etter at flyturen er over venter dette paradiset på å ta oss i mot, så går det lettere!



( magic circus hotel )

Vi skal ha tre dager i Paris før vi tar toget til Dijon hvor min venninne henter oss. Resten av uken skal vi tilbringe i hennes foreldres hus i Vanne.

Det to timers busstur fra Vatry flyplass før vi er på fremme på hotellet rett utenfor Disneyland. Denne dagen har vi planer om å besøke Sea Life aquarium. Søndag og mandag kommer vi til å være i Disneylandparkene. Jeg har fått mange gode tips fra dere og fra venner om turen, så nå er den planlagt til minste detalj slik at vi får mest ut av dagene våre. Det blir parader ( spesielt drømmeparaden som avsluttes med fyrverkeri har vi veldig lyst til å få med oss), meet&greet med Mikke Mus (som er Olivias favoritt) da kan man hilse på Mikke og få autografen hans, Playhouse Disney live on stage ( Mikke Mus Klubbhus som er Olivias favoritt tv-program har liveshow i Walt Disney Studios) og middag på sjørestauranten Blue Lagoon er noe av det som står på listen over ting vi må få med oss.

( Fyrverkeri i Disneyland)

( Blue Lagoon restaurant)




Nå begynner jeg å få skikkelig reisefeber og jeg gleder meg noe helt ufattelig!

2 kommentarer:

  1. åååh! Det høres ut som dere skal kose dere masse! Jeg vil og, kos deg masse !! :)
    God tur!!

    SvarSlett
  2. Rigtig god tur, man bliver helt misundelig!!

    Klem Helle

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!