tirsdag 19. juli 2011

Litt for varm.....

for barnehagen idag, og vi holder oss hjemme.

Plakaten under kjøpte jeg på Accessorize i Oslo i helgen. Og den førte til helommøblering av hele rommet til Olivia søndag ettermiddag. Rommet har gjennomgått en transformasjon fra babyrom til jenterom nå under ett års tid. Det eneste tegnet på at det fremdeles er litt babyrom er at stellebordet i Ikeahyllen fortsatt er i bruk. Men det varer ikke så lenge, Olivia bruker bare bleie på kvelden og om natten nå, så snart blir stellebord til bokhylle istedet.


Hun begynner å bli stor jente nå. Da er det godt å tenke på at kan hun bli hele 170 centimeter før plakaten kan tas ned, og da har hun tatt igjen mor si. Siden hun nå bare rekker 85 centimeter opp, kan jeg trøste meg med at hun vil være mammas lille jente på ordentlig i mange år fremover.







1 kommentar:

  1. Heisann ;)
    Paris ja, Og ED ;)
    Det er kjempekjekt , men VELDIG mye mennesker ;)
    hehe.
    Iallfall , mitt første tips er IKKE gå når parken åpner. da er det siiiiinnsykt mange mennesker som skal inn samtidig.

    Sjekk når paradene er , det tror jeg du kan gjøre på ED sine sider,
    gå slik at du begynner med å se en parade, eller ett show, vær i området ca ti min før det begynner, da kan man få fin plass på en fortaus kant eller noe .

    Jeg Vet ikke hvor utholdene din lille Olivia er , men det vi fant ut var at etter fem på dagen var det uten tvil MYE mindre folk i parken, altså mye mindre trengsel og mye mindre kø for attraksjonene.

    I tillegg er det jo ikke like steikende sol lengre...

    I park 2 , den som er liksom film parken tror jeg det gøyeste for henne er Mikkes Club Hus, der likte iallfall Olivia 6 år seg Kjempegodt, det var innendørs , kjølig , sitte på gulvet , leke og "være med i" mikkes klubbhus, ;)

    Dersom dere har billetter til flere dager er det perfekt å dele opp dagene,

    vi var feks på hotellet i bassenget først på dagen og så en tur i disney,
    så feks tilbake for kveldsparaden og ett par timers gøy før parken stengte...
    hotellet vårt hadde gratis shuttlebuss hele dagen, perfekt.

    Rett innfor inngangen til ED kan man leie vogn, noe som jo er utrolig praktisk for små føtter;)

    Ha med drikke i sekk og frukt eller noe, det er ikke spesielt billige priser inne, og man blir varm og drikker MYE ;) Vi synes ikke det var vits i å stille oss opp i en times kø for å ta bilde med "kjendisfigurene" vi tok heller bilde med de vi traff når vi gikk rundt... eneste vi ventet på var Tornerose, som er den Fineste ifølge Min Olivia ;)

    Håper du får en strålende tur og bare spør om det er noe mer konkret du lurer på ;)
    Klem Linn

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!