mandag 11. juli 2011

Det perfekte kjøleskapet ?

Jeg må ha et nytt kjøleskap, da det vi har nå rommer veldig lite. Vi har hatt med oss kjøleskapet fra leiligheten vi bodde i tidligere og da var vi i behov av et kombiskap, noe som medfører lite kjøleplass. Nå har vi fryser i kjelleren og trenger bare et kjøleskap, helst uten fryser overhodet. Til nød en liten fryser til isbiter og småtteri.




Men hva skal man velge. Jeg vil ha retrodesign og mye plass, noe som ser ut til å være en ganske umulig kombinasjon, I tillegg er de kjempedyre, og skal jeg først investere i et slikt et må det være romslig og praktisk.




Big Chill Fridge





og min absolutte favoritt,...Smeg...



Bosch har også en variant i retrodesign...



og Gorenjes er faktisk utrolig stilig ( minus er at den ikke finnes i pastell, og at den rommer ganske lite og kvaliteten er så som så (vi har Gorenje nå og er ikke særlig fornøyd)









Har dere noen tips til meg, jeg trenger mye plass, vinhyller, flere grønnsakskuffer, osteskuff, eggeholder, helst så mye som sorterer og organiserer som mulig. Og aller helst skal dette finnes i retrodesign. De ovenfor er de eneste jeg har funnet i retro, men det finnes kanskje andre også?






3 kommentarer:

  1. Hei, snublet tilfeldigvis innom bloggen din fordi jeg også er på jakt etter nytt kjøleskap og det ser ut til at vi har samme problemstilling... Et stort skap helst uten fryser på toppen og det er vanskelig å finne... Jeg vil helst ha et som er på 500-600 liter, men disse finnes kun som kombiskap og da opptar jo frysen halve plassen. Sukk.... ikke helt enkelt.... Kan dessverre ikke hjelpe deg med noen tips, men tenkte som så at "felles skjebne felles trøst....??

    SvarSlett
  2. Hei :) Jeg har akkurat vært i dine sko, og valget falt på det største skapet til Smeg. Stoor plass, og ikke minst kult på kjøkkenet. Får det forholdsvis rimelig på nett. Jeg kjøpte det på tretti.no. Sjekk ut bloggen min for bilder :)
    Lykke til med valg!
    Hilsen Chilli Charm

    SvarSlett
  3. Hei Ann Kathrin! Vi skal også kjøpe nytt kjøleskap. Harvtenkt kjøpe det største til smeg i pastell blå:) ønsker deg en fortsatt fin sommer på jobb:) klem Siril

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!