søndag 10. juli 2011

Counting down the days.....

Tre uker til ferie, litt over en måned til vi er på vei til Frankrike... I can`t wait!


Vi har funnet et nytt hotell som ligger nærmere Disneyland, og som var litt mer barnevennlig enn det første vi booket oss inn på. Så nå sjekker vi istedet inn på Magic Circus Hotel som du ser nedenfor. Ser helt fantastisk ut!





Disneyland.....Olivia snakker om fly og Mikke Mus hele dagene nå. Det blir hennes første flytur og jeg tror hun er veldig spent. Vi har jo Ryan Air-trafikken til og fra Rygge rett over hustaket og er veldig opptatt av disse store maskinene der høyt oppe i lufta.



Etter to dager i Disneyland setter vi kursen mot Vanne, som ligger øst i Frankrike, ca 4 timer fra Paris. Jeg forsøkte å finnen noen bilder derfra og tror (!) jeg har lykkes med disse to under her. Det er en veldig liten landsby, så det er ikke godt å si om bildene under faktisk er fra Vanne da det var veldig begrenset med bilder derfra, men Google Images fant nå iallefall disse nedenfor for meg. Vi skal også prøve å få til å reise litt rundt mens vi er i Vanne, Bescancon og Dijon har vi planer om, og kanskje vi beveger oss litt lenger ned i Bourgogne-distriktet også. Skulle gjerne fått med meg i allefall en ostefabrikk og en vingård på min lille visitt, så vi får se!








Ønsker dere alle en fin søndag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!