mandag 23. mai 2011

Her skal vi bo!

Relais Spa Chessy Hotel, et metrostop fra Disneyland Paris og ett minutt fra et gigakjøpesenter.



Jeg er i full gang med planleggingen av vår Frankrike-tur, og googler meg rundt for å finne ut mest mulig om hva som er lurt og ikke på tur til Disneyland. Jeg har allerede fått noen gode tips,og vil gjerne ha flere. Det var ikke bare bare å finne et allright hotell til en overkommelig pris. Hotellene inni selve parken er vanvittige dyre og de fleste hoteller i parken og utenfor får utrolig dårlig score på service`n. Det skal ikke være så verst på dette i følge gjesteomtaler på booking.com og tripadvisor, iallefall ikke sammenliknet med de andre!




















3 kommentarer:

  1. Lite heldig du da! :)

    Nyt kvelden videre.
    Klem Anine

    SvarSlett
  2. Sååå flott det så ut
    Tenker du gleder deg

    SvarSlett
  3. Hello AK!

    Vi var i Disneyland for noen år siden og her er et tips:
    Sett deg inn i fast pass systemet. Jeg husker ikke detaljene men det handler om at alle besøkende får komme i en kortere kø en gang i løp av bestemte timeslots (det er poster i parken hvor du registrerer deg elektronisk - gratis!). De kan bli fort tatt i høysesong tenker jeg så det hadde jeg nok prøvd å lese litt om på forhånd. Det er et genialt system om du er flink til å bruke det - også slipper man å stå alt for lenge i kø.
    Var utrolig fint der - så god tur!

    Klem fra Lise Andrea.

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!