mandag 16. mai 2011

Da blir det Frankrike-tur!



Flybilletter er bestilt og hotell i Disneyland er booket!

I sommer blir det en helg i Disneyland Paris, og resten av uken skal tilbringes hos en venninne og hennes foreldre i Vanne, som ligger ca 3,5 time fra Paris. Som jeg gleder meg!!!

Tips til Disneyland mottas med stor takk, vi har to dager til rådighet i parken og vil først og fremst fokusere på de attraksjonene som passer Olivia, som nå er 2 1/2 år gammel!





Ønsker dere alle en fantastisk 17.mai imorgen!

Hos oss blir det kos med fransk krydderbrød ( Pain d èpices) og deilig fransk ost, Epoisses, som en liten forsmak på sommerens franske eventyrtur!




3 kommentarer:

  1. Åååååhhhh, jeg er så sjaluuu. Tenk at du skal til Frankrike :D Da må du ta masse bilder så jeg får se siden vi neppe kommer oss dit med det første.

    Ha en fin 17. mai søta :)

    SvarSlett
  2. Frankrike er herlig. har ikke vært i Disneyland men det blir sikkert superstas
    Vi skal kjøre til Frankrike, men skal til Rivieraen.. gleder meg veldig

    SvarSlett
  3. Stella var 2.5 da vi var der i oktober. Hun likte godt Peter pan flight, den gale hattemakerens kopper, It's a small world, paraden på main street må dere få med dere, og dersom det skjer noe annet på scenen i enden av denne hovedgaten må dere prøve å se det og (dans/*musikk show med kjente fjes), og i disney studios parken likte hun aladdins flyvende teppe, toy story slinky dog turen, stitch live on stage (skjønte lite men hun elsket Stitch, så det var spennende allikevel), og playhouse disney live on stage.

    Vi skal garantert tilbake! Rett over hotellet vårt var det et stort kjøpesenter, med masse kjekke butikker, som Zara, interiør +++ og type Bilka butikk i kjelleren. ca 5 min fra parkene. Kos dere :)

    PS outlet "byen" har vi vært i tidligere, og der gadd vi ikke dra tilbake denne gangen.Ingenting fint, og ikke veldig billig.

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!