lørdag 16. april 2011

Olivias nye hagemøbel!

denne falt jeg pladask for, og nå står den ferdig montert ute på

plattingen vår!

Her skal nok Olivia ha mange små "bullkalas" med vennene sine!

Ønsker dere en flott lørdag alle sammen, og trykk på linken til min matblogg hvis du vil lage deilige kokosboller idag - MANDLER OG OLIVEN


Jeg nyter stillheten i huset, Olivia og Anders er på fisketur mens mor steller huset etter å ha jobbet overtid siden kl 0700 idag imorges. Men nå er jeg hjemme og skal sykle meg en tur til butikken etterhvert i det deilige vårværet!

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud :o) Klem Betina

    SvarSlett
  2. Så søte hagemøbler - der koser hun seg nok tenker jeg!!
    Ha en super påske, kos dere masse!
    Klem Jatte♥

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!