mandag 28. mars 2011

Sweetest kitchen things....

www.modcloth.com finner du det søteste tingene til kjøkkenet.

Hva med parisiske muffinsformer med Eiffeltårnet eller puddelpynt?

Supersøte oppskriftskort i lekker holder Salt & Pepper
Nostalgiske måleskjeer
Nydelig tekanne


Det tok ikke lange tenkestunden i sofaen igår før jeg fant ut hva jeg skulle bruke min alenesøndag til, det ble en time Pilates, et langt bad og så en lang tur med hundene!

Så deilig atte! Ikveld jobber Anders, så da har jeg planer om å sette i sving med noen av mine prosjekter som venter på hobbyrommet! Føler at både inspirasjons- og energinivået er på vei opp nå som våren har kommet!


Ønsker dere alle en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. så herlige ting!! likte tekannen, hehe :)

    SvarSlett
  2. Her var det jammen meg mye snadder ;0)
    Håper du fikk masse inspirasjon og fikk gjort masse da.

    Ønsker deg en flott dag.
    Klem Jane.

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!