søndag 27. mars 2011

Nyter stillheten?

Etter en deilig frokost med eggeomelett og hjemmebakt brød så sitter jeg her da og lurer på hva jeg skal gjøre. Jeg kunne gjort akkurat det jeg har lyst til fordi Olivia er fortsatt hos barnevakten og Anders har dratt på fisketur med min far. Jeg kjeder meg faktisk litt og vet ikke hva jeg skal finne på ,selv om det er tusen ting jeg kunne ha gjort. Det sier vel litt om hvor styrt dagene ellers er av at man har barn, og man blir ganske uoppfinnsom når man kan bestemme selv hva man kan bruke dagen til. Men jeg skal prøve å nyte stillheten som råder i huset nå, og sette meg godt til rette i sofaen med en kopp kaffe til og tenke ut hva jeg aller helst har lyst til å gjøre på min helt egne fridag :) Hva ville du ha gjort?


Ønsker dere alle en fin fin søndag : )


Tips til god fiskemiddag finner du her på min matblogg: Mandler og oliven

1 kommentar:

  1. Hærlighet det høres nydelig med en hel dag alene ; ) !! Vet ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort...kanskje minst mulig : D !! Deilig å slappe av , lese interiør blader, blogger og evt få gjort noe du har hatt lyst til en stund?
    Nyt dagen- Den er din <3
    klem Tove

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!