torsdag 3. mars 2011

La cuisine!


















Prøver meg med mitt lille beskjedne kjøkken i NIBs kjøkkenutfordring....

Kjøkkenet er virkelig mitt favortittrom, og her tilbringer jeg enormt mye tid. Jeg elsker kjøkkenet mitt, men skulle gjerne hatt det dobbelt så stor plass til å boltre meg i panner, kokebøker, kjøkkenmaskiner og matvarer. Det hadde også vært fantastisk å ha plass spisemøbler på kjøkkenet slik at hele familien kunne samles i dette fantastiske rommet! :)

På sikt har jeg et kontor som kanskje må ofres til fordel for både større gang og større kjøkken, men det er prosjekter som ligger årevis frem i tid :)



Men enn så lenge får jeg nøye meg mitt knøttlille kjøkken. Det nyeste tilskuddet på kjøkkenet er min hjemmesnekrede kjøkkenhylle/benk. Selve kjøkkeninnredningen var i helfuru da vi flyttet inn, og vi malte den hvit og satt på nye knotter samt byttet benkeskive. Kjøkkenet er malt i en svak mintfarge (Ladys nostalgi). Det har kostet veldig lite å gjøre kjøkkenet til "mitt", vanligvis koster det jo en formue å fornye kjøkkenet, så jeg er veldig fornøyd med det vi har fått til.
































1 kommentar:

  1. Koselig kjøkken du har :) det er de ferreste som har et stort kjøkken...

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!