onsdag 9. mars 2011

Gi meg styrke!


Etter å ha våknet til intet mindre enn snøstorm imorges, må jeg si at nå er det nok ! Det kommer jo til et punkt hvert år hvor vinteren ikke lenger er ønsket, og det er NÅ! Jeg styrker meg på vakre vårbilder, feriekataloger og at mørket slipper mer for hver dag som går nå, men ellers synes jeg dette været er bedrøvelig.........Gleder meg til å sitte ute å grille, drikke hvitvin og late meg, gjerne i omgivelsene du ser ovenfor...fantastisk! Disse bildene ga meg plenty med inspirasjon til uteområdene som det blir fokus på her denne sesongen! :)




Vil du varme deg på en deilig biffgryte til helgen, har du en nydelig oppskrift her:


Ønsker dere alle en flott kveld videre :)





Bilder fra pinterest.com

1 kommentar:

  1. Enig med deg, nå blir det deilig med litt vår
    Er også veeeeeldig lei vinteren og den svarte snøen

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!