søndag 6. februar 2011

Utfordring

I går fikk jeg en utfordring fra Finnestads verden, og jeg tar den selvfølgelig på strak arm, jeg!

4 TV-programmer jeg ser på:


* Solsidan, svensk komiserie som sendes på TV 4 ( nå også på TV2 Bliss, men det er gamle avsnitt)



* Masterchef Sverige, som også går på TV 4




* Familijen Annorlunda. også TV4, serie som følger 3 familier som har en hel drøss unger hver.


* Skavlan



4 ting jeg har gjort i dag:

* spist frokost


* lagt Olivia til rette i sofaen, da hun er hjemme syk idag


* satt på nyvaskede trekk på min Ektorp sofa


* endelig fått til å flette fiskebensflette på meg selv!



4 ting på min ønskeliste, (husrelatert får det bli:)



* Oppussing av våre to bad, helt flisefritt med vakre tregulv!







* Ny vedovn





* SMEG kjøleskap...en drøm....





* Isolasjon i veggene....



4 ting jeg liker dårlig:


* mennesker uten perspektiv og evne til å se flere sider av en sak



* all urett som begås mot barn og dyr



* veier som ikke blir strødd nå når det er svineglatt ute



* folk som slenger seg ut fra høyre på forkjørsvei og setter både meg og seg selv i livsfare
(hver dag opplever jeg dette på min vei til og fra jobb, og jeg er rystet over alle idioter som ferdes ute i trafikken!)


I dag skal jeg prøve å være litt effektiv å få gjort ferdig hobbyrommet vårt! :)
I tillegg har jeg en del småprosjekter jeg satser på å få ferdigstilt.

Fin mandag til dere alle:)


Bilder fra tv4.se og googleimages.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!