søndag 6. februar 2011

Olivia got mail!

Titt og ofte ligger de konvolutter i fine farger dekorert med både glitter og flotte klistremerker i vår postkasse som er adressert til Olivia og poststemplet i Sverige.
Jeg vet da at det er Olivias kusine Johanna som har tegnet en fin tegning hun vil sende til sin norske kusine eller bare skrive noen linjer om at hun savner henne.
Olivia blir helt i fyr og flamme når jeg forteller at det er post til henne, og
jeg må "hjeppe" ( = hjelpe) med å åpne, og små utålmodige fingrer røsker forventningsfullt ut innholdet i konvoluttene.
En av kortene vi fikk var så fine at jeg måtte ramme det inn.
Det kom mange små puslebiter i en konvolutt, og baksiden var det en hilsen fra Johanna.
Og på framsiden kom det til syne en flott snømann!




Olivia fikk en postkasse av oss til bursdagen sin som henger utenfor døren hennes.
Her samler hun all posten hun får! :)

Ønsker dere alle en fin søndag. Hos oss er det flott vårvær idag, og jeg er i skikkelig vårstemning.
Jeg har til og med fylt en hel søppelsekk med skrot idag, det er sånt jeg må gjøre når våren kommer. Ut med gammelt skrot og inn med deilig frisk vårluft!

3 kommentarer:

  1. aaawww...søteste..dem er så herlige når de blir så glade over små gleder..og post er jo virkelig stas å få..
    takker for tipset for cafeen..den skal både sees og smakes i;)
    Fredrikstad er jo byen i mitt hjertet selvom jeg har havnet i halden..;)

    ha en fin fin dag!
    klemmer Annveig

    SvarSlett
  2. ja det var pussig;) men er blitt koselig her i Halden også..savner bare flere kose cafeer og gågaten er ikke mye å skryte av..men ser ut til at den er på vei opp nå..nytenking er tingen..og en annen genarasjon er på vei;)
    om du er innom Halden anbefaler jeg deg turen innom Finnestads Verden og Alle Tiders..nydelige butikker;)Finner du i gågaten!
    kos deg med Bollebaking !
    klemmer Annveig

    SvarSlett
  3. Hei, for en vakker tanke og brev!!!
    Ikke minst vakker postkasse :O)
    Har en utfordring inne hos meg til deg :O)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!