torsdag 3. februar 2011

En duft av lavendel....

har spredd seg i hele huset. Støvtørking og gulvvask er unnagjort for helgen,
og det er faktisk litt mer morsomt å vaske med lavendelvask fra Durance.
( jeg hater husvask....og ønsker meg vaskehjelp til bursdager og til jul, men ingen tar det hintet!)
Det dufter iallefall helt nydelig her nå, og inntil jeg har fått den naturlige husvasken på plass, så
får Durance være mer enn godt nok.

Det blir ikke mye blogging om dagen, da jeg ligger bakpå med det meste. Lite søvn, uggen form og hektiske dager gjør at det meste er litt ute av kontroll, men satser på mer balanse i hverdagen i tiden som kommer......
Vil du lage en god kake til helgen, har du en oppskrift her på



Ønsker dere alle en fin helg! :)

1 kommentar:

  1. Er deilig med litt lavendel i vaskevannet ♥ Jeg trenger ingen vaskehjelp så lenge jeg kan fråtse i gode dufter, så det får jammen meg være en del av budsjettet, hihi;))

    Ha en herlig helg!

    Klem Line

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!