torsdag 27. januar 2011

Nydelige yogaklær

Etter å ha surfet litt rundt på nettet etter yogaklær, fant jeg omsider, etter å ha sett mye rødt, gult, grønn og orange med måner og stjerner på, en fantastisk nettside med yogaklær og tilbehør.
Hva sier om lekre tøfler med innebygd fotmassasje, nydelig pledd for babyyoga
eller en silkepute som skal forebygge rynker mens du sover.....


Lekre klær har de også , i duse farger og behagelige materialer.

Nå har ikke jeg så flotte klær når jeg om en time setter kursen mot ukas andre
Body Balance-time, men men.....Når jeg en gang skal oppdatere treningsgarderoben, vet jeg iallefall nå hvor jeg skal shoppe!

3 kommentarer:

  1. De så jo så myke og behagelig ut!!Samtidig som de var utrolig fine i snittet;) takk for tipset!!!;)
    god helg til deg!
    klemmer

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tipset. Etter å sittet en stund på nettet og tenkte det samme som deg fant jeg din blogg. Herlig!
    Alt godt til deg!

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!