mandag 31. januar 2011

Naturlig rengjøring og vintage syprosjekter!

Jeg har begynt så smått å sy på Bestemors gamle Singer

etter mange års sytørke.

Den har jeg sydd på siden før jeg begynte skolen, og var en av de kjære

tingene jeg arvet henne da hun døde.


Disse to bøkene passer meg perfekt denne våren,

da jeg har store planer om å sy mer, og gjerne av ting jeg har liggende fra før av.

Og i tillegg en bok full av tips til rengjøring uten kjemikalier, noe jeg er en stor tilhenger av.


Begge fåes på amazon eller på Cabbages & Roses,( men Amazon er billigere.)



Tips til dagens middag finner du her på MANDLER OG OLIVEN!

Fristende og enkel pastarett står på menyen i dag!


1 kommentar:

  1. Home-made vintage boken har jeg også siklet litt på. Hva synes du om den? Har den greie forklaringer og er det mange spennende prosjekter der?

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!