søndag 23. januar 2011

HOBBYROM- EN LITEN TITT!


Vi har lenge holdt på med å lage en liten hobbykrok under kjellertrappen, det har tatt sin tid,
men igår satt jeg meg selv i sving mens Olivia sov luren sin på dagen.
Jeg fikk trukket benkeplaten med voksduken som jeg har kjøpt hos Stoff og stil.
Stolen ble trukket om i samme stoff. En hel del middagsglass som jeg har spart fra Olivia var liten,
kledde jeg inn med en remse av duken på midten av glassene. Nå gjenstår det bare noen detaljer, så skal jeg vise rommet i sin helhet! Det gleder jeg meg til ! :)





3 kommentarer:

  1. Oj, så flott det ble. Akkurat nå er jeg "kastet" ut av hobbyrommet. Det skal nemlig bli soverom, så jeg er spent på nårtid jeg får meg nytt. Må vel finne en midlertidig løsning tenker jeg.
    Ha en flott søndag, søte du.
    :) Susanne

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!