tirsdag 4. januar 2011

Everyday luxury!

På tredje nyttårsdag, klokka ti på sju om morgenen med influensa på

god fremmarsj, troppet jeg opp på Lefdal

for å få med meg årets romjulssalg. Jeg var ute etter denne lekkerbisken, som både

Anders og jeg har siklet på i godt over ett år nå!




Denne maskinen er intet mindre enn luksus i hverdagen,

lyden av kaffebønnene som blir malt og duften av fersk kaffe med hvitt skum på toppen!

Det blir ikke bedre for en kaffekjerring som meg!


Ønsker dere alle en fin dag :)

Trekningen i min julekalenderkonkurransen finner sted i morgen!

Lykke til alle dere som la igjen en julehilsen mellom 1. og 24. desember, dere er med i trekningen om en fin gave i morgen!

Kaffe og gårsdagens hjemmelagde Peanut Butter Fudge!Delicious!




2 kommentarer:

  1. Gratulerer med et vidunder i hus. Ser ut som en veldig bra start på dagen :)

    SvarSlett
  2. Det der så virkelig godt ut gitt. Kaffemaskin står høyt på ønskelista her også...meeeen, det får nok vente litt enda.
    Så nydelig digg ut de fudga. Mmmm....

    Ha en fin dag.
    Klem Jane.

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!