onsdag 29. desember 2010

Be careful what you wish for....


or not wish for.....


jeg skulle kanskje ha vært mindre materialistisk i mine ønsker dette året også, for helsa sviktet julaften morgen i tradisjon tro. Jeg har de seneste årene våknet med sår hals på julaften, og denne julen utviklet denne såre halsen seg til en influensa uten sidestykke. 39, 5 i feber er ingen spøk.
Og siden det er første gang febertermometeret mitt har vist over 37,5 siden jeg kjøpte det i 2001, så jeg er ikke akkurat vant til å være syk heller. Nå begynner jeg så smått å kvikne til, men er langt fra bra. Vi får gjester nyttårsaften, og i år tror jeg Anders får trå til mer enn han er klar for!

Siden jeg hver jul ser ut til å bli forbannet med forkjølelse og sår hals, skal jeg neste år føre opp god helse på min ønskeliste.
Ønsker dere alle en fin og frisk romjul videre!
Nå skal jeg koke vann til min lakris/fennikelte nummer to denne morgenen ,
legge meg i sofaen og dra dyna laaaangt over hodet! :)

2 kommentarer:

  1. Huffa....sitter nesten og ler jeg nå.Ikke av deg,men av gjenkjennelsesmomentet for du er slett ikke alene om den sykehistorien!!!
    Her i heimen er det også alltid en eller annen som blir syk,helst meg.Men så veldig rart er det ikke....syns det syke folk rundtom alle steder,og når man er stresset og kanskje utslitt i tillegg er man gjerne mer mottagelig.Men hufff så kjedelig det er!!! Jeg er heldigvis på beina og hadde vel en mildere variant enn deg,- glad du kom deg opp av sengen/sofaen en liten stund slik du fikk "være litt sosial" og postet dette innlegget:) Det var jo i tillegg et vakkert bilde!
    Nå får du bare bli helt frisk igjen og klar for det nye året;)
    toveklem:)

    SvarSlett
  2. Du har sikkert for meget om ørene her op til jul?
    Ærgerligt for dig at få spoleret julen så jeg vil ønske dig

    ET GODT NYTÅR!

    Klem Helle

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!