søndag 5. desember 2010

5.desember- I vinterdrakt......

I løpet av natten har det falt cirka tjue centimeter med snø,
hagen ser helt fantastisk ut kledd i vinterdrakt!



I år lot jeg like så godt Mr. Pumpkin with friends stå ute til pynt i hagen.

For tiden føler jeg at jeg bor midt i et vintereventyr!




Ønsker dere alle en fin søndag og 2. advent!
Det nærmer seg jul med stormskritt, men får julen får full oppmerksomhet fra min side må Anders sitt 30 årslag neste lørdag planlegges.
Da får vi gjester fra Sverige, og det blir fullt hus hele helgen.
Jeg har noenlunde kontroll, men i og med at jeg er på juleseminar to dager neste uke så kan det bli litt hektisk!





3 kommentarer:

  1. Hej AK

    Ska bli kul med en liten semestertripp till norge... Planera lördagen med två extra händer, för jag hjälper mer än gärna till med det jag kan.

    Kram Jessica

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg veldig til dere kommer !! :) Da blir jeg blekksprut ( blekkfisk) på lørdag jeg da, så da er det ingen problem! Takk for hjelpen!
    Kram AK:))

    SvarSlett
  3. Fine snøbilder, deilig med masse ny snø.

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!