mandag 20. desember 2010

20.desember- Så har vi pønta tre!

De forsvunnende julekulene har kommet til rette, og har i tillegg fått selskap av nye kuler og noen vakre hvite fugler! Jeg fikk tak i den vakreste edelgranen etter jobb idag, og er storfornøyd!
Det var usedvanlig vanskelig å få tatt fine bilder av treet, men det øverste bildet var det nærmeste jeg kom slik jeg ser treet i halvmørket her i stuen.


For all del, det er ingenting galt med røde kuler, det er bare det at jeg ikke vil ha det.

Så for ordens skyld, disse er faktisk rosa/lilla.....












Olivia hjelper til med pyntingen, det var veldig stas.
Ha en fin kveld videre alle sammen, bare fire dager igjen nå!
Legg gjerne igjen en julehilsen og du vil være med i trekningen om en flott gave den 1. januar.
Konkurransen avsluttes julaften! :)





2 kommentarer:

  1. Pju - det var godt å høre at du fant juletrekulene!
    Her pynter vi ikke treet før lillejulaften - men jeg ser flere som pynter før. Det klør litt i fingrene kjenner jeg!!!
    Førjulsklem fra Lunalu

    SvarSlett
  2. vakkert pyntet juletre!!! kos deg masse de kommende dager;)klemmer

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!