fredag 31. desember 2010

2010 i bilder!

2010 er om ikke lenge over, og her følger festligheter,
oppussingsprosjekter, reiser, matopplevelser, hygge
og gleder for oss gjennom året med familie og gode venner måned for måned!


















Ønsker dere alle en fantastisk nyttårsfeiring ikveld og alle gode ønsker for 2011!
Imorgen trekker jeg en vinner av konkurransen, så har du lagt igjen en julehilsen i min julekalender i år, så får du kanskje en ekstra liten god start på året i form av en overraskelse!
I dag skal jeg kose meg på kjøkkenet, det meste ble gjort i går kveld, så i dag gjenstår bare "kosen".
Jeg er ingen fan av tradisjonell norsk julemat, så når nyttårsaften kommer og jeg lager kalkun, da storkoser jeg meg!
Den store fuglen skal inn i ovnen, champagnegelen skal pyntes, waldorfsalat skal lages,
poteter kokes og bord som skal pyntes :)
Formen idag er heldigvis mye bedre, og lakriste er byttet ut med kaffe fra vår nye Krups kaffemaskin! Endelig, kaffemaskin!!!!! Vises på nyåret!
Nå skal jeg ta meg en kopp kaffe til :)

1 kommentar:

  1. Ser ut som et flott år søte du. Måtte det neste bli like fint om ikke enda bedre :)

    Ha en flott kveld med dine kjære ♥

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!