onsdag 1. desember 2010

1.desember!

Nå er første luke i kalenderen åpnet, og juleforberedelser står for døren.
Jeg skal gi bort en fin gave den første dagen i det nye året til en av dere som har lagt igjen en julehilsen i løpet av de 24 dagene frem til julaften!
I kveld blir det pusling i hobbyrommet, som snart er ferdig.
Tekstilene fra Stoff og Stil er sendt, så jeg antar jeg får de i løpet av denne uken.
Jeg vil vente med å vise til rommet er helt ferdig, og skal avsløre herligheten som i en av de kommende lukene i min julekalender!
Ønsker dere alle en flott kveld og 1.desember!

Bildet er fra weheartit.com

2 kommentarer:

  1. Stoff & Stil, ja der minte du meg på noe! Må dit å kjøpe stoff til duker. :)

    Ha en skjønn kveld videre du! Klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Herlig blogg du har. Hit kommer jeg gjerne tilbake:)Ha en koselig adventstid.

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!