lørdag 18. desember 2010

17. og 18.desember- To luker i en smekk!

Det hender man glemmer en luke, gjør det ikke? I går dro en venninne og jeg rett til Sverige etter jobben for å julehandle. Med to julegaver (!) i boks og en full handlevogn med mat var vi ganske utmattet da vi var hjemme i ni-tiden igår kveld. Da sier det seg selv at blogging er nedprioritert, og en skål med potetgull og en kald øl er førsteprioritet.
Derfor slår jeg istedet to luker i en smekk idag, og ønsker dere alle en flott lørdag. Her laver snøen ned, og julestemningen er tilbake på topp etter ukesluttens regnstorm,
som kunne ta piffen fra de fleste!
Til og med litt rødt har sneket seg inn i heimen! Nå står ikke verden til påske, dere!
Ikke glem å legge igjen en liten julehilsen
og du er med i trekningen av en flott premie på årets første dag!

4 kommentarer:

  1. To julegaver er ikke saa vaerst! Men hvor mange har du da igjen? Haha!
    Her snör det ei, men vi har riktignok 2 cm med snö. Pynting av pepperkakehus staar paa planen:) Ha en fin helg! ...og naa er jeg vel med i trekningen ogsaa!? Spanande!

    SvarSlett
  2. Hei vennen:) Jeg leser bloggen din hver dag, men jeg har vært dårlig på å skrive kommentarer, skal bli bedre fra nå av:)
    Det ser ut som dere koser dere veldig i førjulstiden:) Det var så koselig å se bilde av det lille juletreet med lys i igjen, som du har fått av bestemoren din:) Det minner meg om jula når man sitter inne i varmen, og ser på hvor fine trærne blir når snøen daler ned:)Håper Olivia er i bra form igjen! Nyyyt den siste uken frem til jul og kos dere med god mat og drikke:) Glad i dere!! Juleklem fra Lisa

    SvarSlett
  3. Hei Lisa! Tusen takk for det, vi koser oss masse og tar livet med ro! :) Ja, det treet er helt spesielt og veldig pent!

    Jeg skal snart dra avgårde til posten for å hente pakken, veldig spent! kos deg masse i julen og hils familien din, så sees vi på nyåret! Glad i deg! Olivia hilser også! Stor klem ;) ak

    SvarSlett
  4. Hei :)
    SÅ koselig blogg du har!
    Det ser ut til at vi har ganske lik smak jeg og du! Artig å se at nesten alle stemningsbildene du har i høyre del av bloggen, har jeg også har tidliger på bloggen min :D Og det kjøkkenet i pasteller feks, gurimalla!! Det er akkurat sånn jeg drømmer om :)
    Har blitt litt lite blogging på meg i det siste desverre, men jeg kommer snart sterkere tilbake ;)
    Ha en herlig jul!
    klem lillemy

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!