onsdag 15. desember 2010

15.desember- Ikke glem....

at jeg trekker en vinner 1.januar! Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en julehilsen og du er med i trekningen.
I dag viser jeg mitt akkurat passe julete vindu, det er bare gullhjertene som er ordentlig julepynt, men sammen med de små hvite husene og hvite roser blir det passe julete!
Ha en fortsatt fin kveld alle sammen, nå er det ikke lenge igjen til julaften. Jeg har fremdeles ikke kjøpt en eneste julegave eller skrevet julekort. Det siste begynner å haste veldig, så det blir morgensdagens prioritet! :)

4 kommentarer:

  1. Åh, så søte de hvite husene var!!!
    I går ble vi ferdige med de siste julegavene og julekortene har vi også sendt. Nå er det bare juletreet igjen - og maaaange dager til å nyte adventstida som er igjen!
    Håper du ikke stresser så mye at du glemmer å kose deg!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  2. De hvite husene var bare helt skjønne.
    Ha en kos førjulstid! Kos å titte innom her:))

    SvarSlett
  3. Utrulig skjønne hus!! Aldri sett slike før!!!
    I dag fikk jeg sendt julekort og pakker...Håper virkelig de rekker frem i tide! Ønsker deg og dine en fin advent og en goooood jul : )
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Godt å høre at ikke ALLE er ferdig med ALLE gjøremål til jul!!! Jeg er laaannngt fra ferdig...men nekter å stresse av den grunn!! Kos deg i adventstiden,og riktig god jul!! Klem Ruth

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!