fredag 12. november 2010

Stille før stormen....

Jeg er tilbake etter en liten minipause, og med nye spennende prosjekter på gang.
Først og fremst vil jeg vise mitt favorittprosjekt om dagen: Matboden som blir til HOBBYROM!
Her skal Olivia og jeg sitter å småpusle med scrapbooking, gaveinnpakning, sying og annet småtteri i førjulstiden! Det skal bli så artig å få et eget rom til alt småpussel!
Lokasjon er under trappa til kjelleren, hvor det til nå har vært en matbod.
Deler av rommet skal fortsatt være matbod og oppbevaring, men all slik oppbevaring skal nå skje under selve trappen, noe som innebærer frigjøring av masse plass til nettopp, hobbyrommet!
Slik så det ut før Anders gikk løs på veggen med sagen!

I denne åpningen skal det snekres et espalier.

Slik så det ut etter sagen! Masse plass er frigjort og
murveggene skal få seg en omgang med hvitmaling etter de er sparklet og pusset.
Vi funderer på om vi skal legge veggtilvegg- teppe på gulvet, da gulvet er ganske kjølig.
Under trappen er det fremdeles mye plass til oppbevaring.
Foran skal jeg skal sy et draperi i et stilig stoff!


I går handlet jeg inn masse herlige saker til hobbyrommet på Søstrene Grene,
og det blir mye prikker og friske fine farger!
Dette er det mest morsomme prosjektet på lenge, spesielt fordi jeg tror Olivia kommer til å sette utrolig stor pris på å få et slikt rom!
Ønsker dere alle en finfin fredag. Anders har gått til butikken en tur med hundene og skulle ha med seg julemarsipan hjem. Det blir min første julemarsipan i år, og imorgen skal Olivia og jeg bake franske pepperkaker!
Å du skjønne førjulstid!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!