søndag 21. november 2010

SØLVSENGEN ER FERDIG!

Her står den i all sin prakt ferdig malt på spisestuebordet!

Sengen er opprinnelig en Stompaseng i horribel furu som
lillesøsteren min har hatt tidligere.




Her er den plassert på jenterommet! Sprinkelsengen er pakket bort...Under ser det lille vidunder da hun sov lunsj tidligere i dag.



Jeg jakter fortsatt på et stoff til ny sengehimmel som skal festes i den fine sengehimmelen som jeg kjøpte tidligere i høst! Se DEN her!

Har en del ferdigstilte prosjekter som jeg gleder meg til å vise i uken som kommer,

både små og store! Hobbyrommet er fortsatt under oppussing, og det gjenstår ennå litt!

2 kommentarer:

  1. Så utrolig lekker den ble, gøy med sølv da :) Søt lita jente du har:)

    SvarSlett
  2. Wow så flott, jeg har malt furusenger hvite, men aldri i sølv - kjempestilig !!!!!!!

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!