mandag 1. november 2010

Mørkeredd

Av en eller annen grunn vil ikke Olivia at jeg skal skru av
lyset når jeg sier god natt om kveldene lenger. Det er noe hun har begynt med den siste uken.
(og har derfor ingenting å gjøre med den superskumle Halloweenfesten vi hadde her i går...hihi)


Jeg er derfor inne på tanken å kjøpe en nattlampe, som gir et mer dust og behagelig lys for å sovne i enn den lampen hun har nå.
Disse fra http://www.sprell.no/ var supersøte, og passer kjempefint til kommoden hennes,
som er dekorert med skogsdyr.

Det ideelle hadde dog vært en lampe til vegg.
Tips tas imot med takk!







4 kommentarer:

  1. Hej AK!

    Ikea har nattlampor i märket SPÖKA och TASSA NATT. Den sistnämnde är en vägglampa för det humana priset 49 kr. SPÖKAS lampor kostar 129 kr.

    Jag letar till William. Han verkar inte heller gilla mörker.

    Kram Jessica

    SvarSlett
  2. ..Jeg elsker bambi lampen
    Er sånn at jeg selv nesten kunne tenkt med den på nattbordet liksom*ler*

    Kjempe søte lamper..

    Har desverre ingen tips om lampe som kan festes til vegg:/

    SvarSlett
  3. så skjønne lamper!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  4. Kjempefine lamper!! Mine jenter har lamper fra Bohus som er festet på veggen! Det er anbefalt med fastskrudde lamper til barn. Det sa feieren når han gikk brannrunde hos oss! Så det er mitt tips - selv om det finnes utrulig mange skjønne bordlamper!!
    Klem Tove

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!