onsdag 17. november 2010

Masse fint til hobbyrommet!

Masse flott stæsj fra Søstrene Grene som jeg gleder meg til å
smykke hobbyrommet med!
Håper å ha rommet ferdig i løpet av helgen, bilder kommer!
Som bildet nedenfor avslører ( merk den lille hånden nede til venstre) så
er Olivia særdeles ivrig, hun skal stadig ned i kjelleren å se hvor langt vi har kommet
med oppussingen!
Tak og vegger er malt,og nå starter jakten på et veggtilvegg-teppe vi skal legge der
inntil videre. Kom gjerne med tips og forslag!

nov210 004

nov210 005

Ønsker dere alle en kjempefin onsdagskveld!

1 kommentar:

  1. Så masse fint du har funnet deg hos søstrene grene. De har alltid masse fint, og jeg plukker som oftest med meg mye mer enn jeg egentlig tenkte jeg skulle ha når jeg er innom. Men, man får alltids brukt for det ;0)

    Blir spennende å se hvordan hobbyrommet blir. Venter i spenning ;0)

    Ha en fin kveld.
    klem klem

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!