torsdag 18. november 2010

De kuleste venninnegavene!

Til en søt venn...





Til en nerdete venn.....



23390-1

Til en optimistisk venn...



18584-1



Til en vinelskende venn....

17783-1

Til meg om jeg var din venn...

21469-1

Alle de herlige julegavene er fra www.modcloth.com

I kveld maler jeg Olivias nye seng ferdig med verdens fineste sølvmaling

mens Anders jobber iherdig med hobbyrommet, gleder meg til å vise dere ferdige resultat fremover!

Ha en fin kveld alle sammen, snart helg!!

2 kommentarer:

  1. Heihei!
    Så søte og morsomme gavetips :)
    Gleder meg til å se sølvsengen!

    SvarSlett
  2. Venninnegaver er min ultimate favoritt når det gjelder jul og bursdagsgaver. Det er liksom så mye lettere å finne gaver til venninner enn storebror på 32 ;)

    Håper du har det fint vennen. Jeg likte den korkopptrekkeren forresten. Kanskje det kan være en idè til storebror? :)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!