mandag 29. november 2010

De fineste julefigurer....

Olivia fikk to av disse julefigurene av en venninne av meg til sin første julefeiring, og
i år har jeg kjøpt to til til henne. Nå henger de i stuevinduet på en gren som er funnet i hagen i sommer, som egentlig skulle bli en knaggrekke.
Figurene er fra Accesorize
Så litt har jeg pyntet til jul altså......

Jeg trenger ikke mye julepynt for å komme i god julestemning,
men snø, det må jeg ha. Det er første året på lenge jeg har opplevd snø til første advent,
og jeg kan ikke huske sist jeg hadde så mye julestemning som nettopp i år!

I morgen er det julefrokost på jobben, lørdag er det julemiddag hos venner og til
uka er det juleseminar med jobben. Det går fort mot jul, merker jeg....

Likevel tar jeg det med knusende ro, selvom jeg ikke har vasket ned huset, ikke bakt en eneste julekake ( de som er bakt er allerede spist..), ikke pakket inn 24 smågaver til Olivia ( noe jeg heller ikke har noen planer om, stakkars barn!) og ikke kjøpt en eneste julegave!
Nei, da jeg er ingen Scrooge, jeg synes bare det blir litt for mye julestyr,
og tar litt avstand fra det verste jaget, og nekter å la meg stresse av julen!
Ha en fantastisk kveld videre alle sammen, vi blogges!


Jeg har forresten store planer om en julekalender ( bloggen får kalender iallefall!),
slik jeg hadde i fjor, med juleinnlegg hver dag frem til juleaften og med en premie på 1. nyttårsdag. Alle som legger igjen en julehilsen i julekalenderen er med i trekningen. Mer info får dere selvfølgelig på onsdag, da den første " luken" åpnes.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!