torsdag 21. oktober 2010

Interiør fra Shopruche

Jeg er ikke akkurat lei meg for at nettbutikken Shopruche har begynt å selge litt interiør også...
så søte ting skal du lete lenge etter. Macaron-såpen fikk hjertet mitt til å slå litt raskere!
Og telefonsalt- og pepperbøssen er den kuleste salt og pepperbøssen jeg har sett noen gang.
Foreløpig har de ikke så mye, men jeg venter i spenning på mer, dette ser iallefall lovende ut!






Nå er det snart helg igjen, denne uken har bare rast forbi, med flere kurs, jobbing og en fantastisk middag med gamle kolleger igår kveld! Vi tilbrakte kvelden på Curtisen som ligger på Fredriksten Festning i Halden der vi nøt en nydelig 5 -retters middag med deilige viner til!
Dette stedet var virkelig noe for seg selv, og anbefales på det sterkeste!
Ta gjerne en titt her : www.curtisen.no


1 kommentar:

legg gjerne igjen en liten hilsen!