mandag 25. oktober 2010

Dette er meg!

Jeg tar utfordringen fra NIB, og forteller litt om meg selv.

INSPIRASJON:

For meg er det interiørblader, blogger og Frankrike som er de største inspirasjonskildene.

DRØMMEHJEM:

Et stort grått og hvitt New England-hus ved sjøen med egen brygge og båtplass. Store epletrær på en stor grønn plen som det henger husker og hengekøyer fra. Huset er møblert med loppefunn, arvegods og noen nye ekslusive møbler. Fargene er duse pasteller, grå toner og hvitt. Malte tregulv, lysekroner i alle rom, kjøkken uten veggskap og tregulv på badet! I mitt drømmehus finner du nemlig ingen fliser.

UØNSKET:

Jeg synes det meste gjør seg dersom det er gjennomført, og jeg har lært meg at jeg aldri skal si aldri. Men en furusofa med rød- og grønnrutet trekk finner du nok aldri hjemme hos meg. Fliser er heller ikke velkomne her. Minimalistiske designting er heller ikke noe som står på ønskelisten, selv om jeg nylig har skaffet med en Steltonkanne (kremt!)..men det går nok grensen også.

FAVORITT:

Lysekroner, malte tregulv, duse pasteller og loppefunn som får nytt liv med et strøk maling og blir helt unike for meg!

DRØMMEDAG:

Min drømmedag finner sted i Paris om våren, en båttur på Seinen, en deilig lunsj på en fortauskafe med et godt glass vin, timesvis på marked, nyte en altfor mange retters middag for så å ta på seg en lekker kjole og danse natten lang i altfor høye hæler og gå litt sikksakk hjem til et 5 stjerners hotell I lyset fra Eiffeltårnet!

DET BRENNER:

Jeg får panikk! Hverken mer eller mindre…

GODFØLELSEN:Duften av kaffe, egg og bacon om morgenen!

ako

1 kommentar:

  1. Heihei,

    koselig å hilse på! :) Mmmm, Paris er aldri feil altså - er og blir en stor favoritt!

    så nyyydelig navn jenta di har, forresten. Veldig søt også da! :)

    fin uke til deg!

    fru Pink

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!