torsdag 14. oktober 2010

Autumn Belle

Se og nyt noen av høstens nyheter fra Ruche,
vil du se mer TRYKK HER!












AUTUMN LEAVES
"The falling leaves drift by my window
The falling leaves of red and goldI see your lips,
the summer kisses
The sunburned hands I used to hold
Since you went away the days grow long
And soon I'll hear old winter's song
But I miss you most of all, my darling
When autumn leaves start to fall"


( tekst av: Johnny Mercer)

Høsten kan være så vakker, ønsker dere alle en fantastisk dag!

Sangtekst: Johnny Mercer

3 kommentarer:

  1. Linken virker ikke!!!! Så nå fikk jeg ikke sett mer...men jeg skal vel klare å søke det opp på internet tenker jeg...ble nysgjerrig på merket likte godt det du viser :))))
    Nydelige bilder og vakkert dikt!
    Høsten er ikke så verst......
    toveklem:)

    SvarSlett
  2. Ooops...her er jeg tilbke like fort jeg,etter å ha sjekket opp dette merket som jeg merkelig nok ikke hadde hørt om før!Men takk og lov for at du gjorde meg oppmerksom på det....fy flate så masse fint!!!! Og slett ikke dyrt!!!I love it!!! Har du peiling på hvordan klærne herifra er i størrelsen???Nei dette var bra saker altså - flying start på dagen!!! :)))))
    toveklem:)

    SvarSlett
  3. Så mye fint. Sukk...

    Ha en nydelig dag du og! Fin header forresten. ;)

    Klemmer Anine

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!