mandag 20. september 2010

POTEPLEIE....

med Cain&Ables PAW RUB. For å unngå såre og sprukne poter til vinteren er det
lurt å begynne å smøre dem allerede nå!
Jeg skal prøve denne i år, og kjøper den hos http://www.smileydog.dk/.
Den er helt naturlig, altså ikke farlig om hundene slikker den i seg, og kan dessuten brukes
av meg som leppepomade og for tørr hud.
Liten ( 12 g) koster 59 kroner og stor (75 g) koster 179 kroner.
Smileydog har rask leveringstid og sender rett hjem i postkassen!

Ingen såre og sprukne poter på oss i vinter, nei!




Skrittellerkonkurransen på jobben fortsetter, og ikveld skal jeg trå til med en Bodyjam-time på senteret der jeg trener. Har ingen anelse om hva det er, men det skal bli veldig spennende å prøve noe helt nytt!
Ønsker dere alle en finfin kveld! Jeg planlegger også en liten giveaway, så følg med!


1 kommentar:

  1. Åh.... så søøøøt!!!
    Kos deg på jamming i kveld, da!!! Blir nok bare vanlig styrketrening på meg!
    KLem fra Lunalu

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!