søndag 26. september 2010

Loppefunn og småprosjekt!

Bilder på helgens loppefunn:
To små nydelige spann, som passer perfekt sammen
med min nyinnkjøpte gyngehest!
En hylle som skal få nytt liv med ny farge!


og ikke minst denne flotte flasken, den er av merket Viresa, som
er kjent for sine flotte gamle vinflasker. Denne har mye bredere tut enn de klassiske vinflaskene, og jeg har ikke klart å finne ut av denne har blitt brukt til. Men flott er den, og et av mine aller beste loppefunn hittil!

Nå som høsten har kommet, er det lettere å finne roen inne til å pusle med små prosjekter. Nå i høst skal jeg pusse opp en juniorseng til Olivia, få opp en drøss med gamle postkort, bilder og plakater i rammer på veggene, tapetesere og male på kontoret, pusse opp lillegangen mellom soverommene og kanskje også male yttergangen....Men før jeg tar fatt på inneprosjektene, så har jeg 250 blomsterløk som skal i jorda før frosten kommer,
og en god del med epler som skal høstes inn!



1 kommentar:

  1. Så mye fint!
    Jeg har funnet en lignende hylle, men med mer utskjæringer. HAr ikke hengt den opp enda, for jeg er så i tvil om jeg skal male den eller beholde brunfargen...
    Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!