torsdag 9. september 2010

Inngangsparti, før og etter- foreløpig!

Jeg er så ivrig etter å vise det nye inngangsparti selv om det ikke er helt ferdig enda,
Anders har gjort en kjempejobb med dette og jeg er veldig fornøyd med resultatet.
I tillegg er hus og mur ferdig malt. Samt ny utelampe er på plass på husveggen.
Nå mangler det bare rekkverk til trappa og ny ytterdør, så er inngangspartiet helt klart!
Før var hele trappen i betong, livsfarlig om vinteren.
I tillegg var åpningen mellom rekkverket så pass stort at både barn og under lett kunne ramle gjennom. Vi hadde derfor satt inn netting nede, noe som gjorde trappen enda styggere enn den var fra før.



FØR:


Nå er huset hele trappen bygd inn og på trammen og trinnene er det lagt treverk også.

Innenfor har vi tenkt til å lage lukker, slik at vi kan oppbevare Olivias uteleker, hundeleker og annet småtteri der under vinteren.



ETTER:




Nå er det snart helg, det skal bli vanvittig deilig! På lørdag begynner Olivia på danseskolen, det gleder jeg meg masse til! Blir veldig spennede å se om det er noe for henne. For disse små er det bare lek og morro sammen med foreldre til barnesanger, og jeg tenker at dette er en koselig helgeaktivtet for oss begge to! Jeg elsker jo dans, og det hadde vært veldig gøy om Olivia også ville dele denne lidenskapen med meg etterhvert!

Ikveld blir det "symøte" med gamle kollegaer fra apoteket, det skal bli koselig!

I tillegg har bloggen fått en ny "look", håper den faller i smak! Jeg har vært altfor

glad i bakgrunnen jeg hadde på den forrige til å lage bredere blogg, men nå måtte den vike!

1 kommentar:

  1. Ja det ble andre boller det...flott trapp mannen din har ordnet...
    kos dere med dansingen...gøy det..
    eddaKlemmer

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!