lørdag 11. september 2010

I ny drakt!

Etter et mislykket forsøk på å fornye bloggen, er den nå som den skal!
Header med litt av hvert fra huset og litt annet som er veldig meg, og
bakgrunnen måtte blir rosa, noe som også er veldig meg. Så slik får bloggen bli,
og så blir det noen småjusteringer underveis. Forandring fryder!
I dag begynner Olivia på danseskolen, foreldre og barn heter kurset. Det blir dans, lek og moro til kjente barnesanger. Veldig spent på hvordan kurset er lagt opp. Den eneste haken ved det hele er at det kurset er midt i formiddagsluren, prøvde meg på å forskyve den frem litt, men det var særdeles upopulært og Olivia ligger nå i sofaen og ser på Mikkes klubbhus...
Men jeg håper musikken og barna tar fokuset fra en eventuelt trøtt unge.
Dette blir uansett gøy og kameraet ligger til lading, slik at den første dagen på danseskolen kan foreviges!


den vakre ballerinaen er fra weheartit.com.

2 kommentarer:

  1. Så artig med ny header da - og ja, det måtte jo ble rosa!!!! Så fint dere har det på soverommet!
    Og så håper dere får det koselig på dans!!!
    Ha en riktig god helg!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  2. Halla! Her er det ny header og Olivia har begynt paa danseskole og ja, i det hele tatt! Hyggelig aa höre at du har savnet bloggingen min, skal nok faa litt mer fart i den naa, om ikke like ofte som för. Og kanskje blir det French Friday en dag ogsaa, som i "gode gamle dager" som du sier. hihi! Ha en fin uke
    Klem

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!