lørdag 4. september 2010

Hvorfor ikke?

..jeg slenger meg i NIB sin soveromsutfordring...
Vårt soverom er en salig miks av gammelt og nytt,
noe fra Ikea og noe fra Farmors loft.
Litt hjemmelaget og litt ferdigkjøpt.
Bildene over sengen er gamle loppisrammer som
er malt hvite og pyntet med perlehjerter, zinkhjerte og en falsk eføy.
Lampene over nattbordene er klassiske krystalllamper som
vi har fått av Anders sine foreldre.















Speilet og skapet har jeg fått av Farmor,
speilet kjøpte de på 70-tallet da de flyttet inne i nytt hus,
og skapet er fra min oldemors barndomshjem.







Jeg ønsker dere alle fortsatt flott helg, vi har fantastisk vær her hos meg idag,
og jeg gleder meg stort til å få besøk av gode venninner ikveld for litt bursdagsfeiring!
Det blir vin med og uten bobler, deilig hjemmelagt italiensk pizza og en stor
bursdagskake til kaffen, den er under produksjon nå, og jeg håper jeg lykkes med den!
Tar meg alltid litt vann over hodet når jeg skal lage mat, men det pleier å gå bra!





















1 kommentar:

legg gjerne igjen en liten hilsen!