tirsdag 28. september 2010

Get organized!

Selv er jeg avhengig av Post It-lapper, påminnelser via mobil og outlock for
å klare og holde styr på hverdagen. Likevel går en og annen slektnings bursdag i glemmeboken,
og ting jeg har planlagt blir aldri utført!
Jeg føler derfor at jeg har en kjempegod grunn til å kjøpe disse
skjønne bøkene fra Lune Hjem.
Spesielt likte jeg Busy Mothers organizer!
Og hvem ønsker ikke å samle alle favorittoppskriftene i en og samme bok?
Selv har jeg utklipp, bøker, notater og matblader i et eneste stort sammensurium
med melrester og sukker på!
Så denne kunne kanskje reddet meg fra
oppskriftskaoset mitt!
Denne er bare vakker, og jeg tenker at dersom jeg kunne skrive
kjærlighetsdikt, så hadde dette vært en perfekt bok å samle de i!

Ønsker dere alle en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Den var kjempe fin!
    Den ville gjort meg glad når jeg skulle skrive ting.
    Ha en flott tirsdag!
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. De bøkene er så fine. Jeg vant den første i Mettes (miss Mette) give away. Ble kjempeglad for den! :)

    Klem

    SvarSlett
  3. He he, sånn er jeg også. Skriver på lapper og lager lister! Kjekt med så fine oppskriftsbøker - og disse var virkelig lekre!!!
    Ha en fin dag!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!