tirsdag 14. september 2010

En liten tur....

til Oslo idag! I dag skal jeg og noen til fra jobben på konferanse i Oslo,
og etterpå blir det shopping! Da skal jeg i alle fall på Zara og handle til Olivia,
og så blir det nok litt Lòccitane på meg.......









Jeg hadde store planer om å sykle til togstasjonen idag, både fordi vi har skrittellerkonkurranse på jobben og fordi det er sjelden jeg får syklet, da jeg er avhengig av bil til jobben..Men siden det nærmest er høststorm ute, så får nok sykkelen stå!
Først avgårde for å gi blod, og så blir det tur til Oslo! Ønsker dere alle en fin dag!!!

1 kommentar:

  1. Åååååå...hanlde litt for meg også da :)))
    Den nederste jakken var supersøt,og jeg tar gjerne blusen/kjolen oppom også! :)
    Zara Kids har sååå masse tøft til barna,spesielt jentene da ...fikk heldigvis handet litt da jeg var i London nylig men fant ikke så mye til gutt der - men er det ikke slik i de fleste butikker da?
    Kose deg i Oslo i dag...hørtes ut som en lovende dag spør du meg:)))

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!