tirsdag 3. august 2010

Frekke geiter og ferdigmalt hus!




To strøk er ferdig på panel og vinduer, nå mangler det bare maling av muren så er
huset klart. Så blir det ny ytterdør og garasjeport etterhvert!
I dag har vi kost oss i Gamlebyen i deilig sommervær på fortausrestaurant!
På vei tilbake til bilen prøvde en geit å dra av meg kjolen, ikke gøy, spesielt ikke da jeg hadde en tubetoppkjole på meg, men jeg var lynrask til å nappe skjørtekanten ut av munnen på denne særdeles frekke geitebukken! Haha!
Jeg nyter hvert åndedrag av ferien, og har frem til nå vært superheldig med været!
Krysser fingrene for at det holder i seg!
Ha en finfin kveld, nå skal det konsumeres et glass med deilig, iskald Fresita her i huset!

1 kommentar:

  1. Så fint det ble! Jeg vil også ha grått hus, men i år har det faktisk ikke vært malevær i det hele tatt...

    Nyt resten av ferie, og vokt dem for geitene ;)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!