mandag 16. august 2010

Back to reality...




....da var ferien over og sommeren står på hell...
Jeg skulle gjerne hatt en uke til med ferie for å roe ned
etter travle storbydager i tropevarme.
Turen gikk til Riga og bilder kommer så snart PCèn er tilbake fra
reparasjon. I mens har jeg tatt min eldgamle laptop i bruk, og viser
vakre høstbilder fra weheartit.com.

Min favorittårstid står for døren, og jeg ser frem imot mørke høstkvelder, tente stearinlys, mange gode kopper te og nye seriesesonger på TV-skjermen.
Jeg ser også frem i mot å få mer tid til å blogge,
da bloggen fikk lide både på grunn av maling av hus, overtidsjobbing, ferie og manglende inspirasjon.
Men så snart PC `en blir frisk, så kommer blir det oppdateringer i fleng.
Jeg har flere små prosjekter på gang denne høsten, og til og med bloggen skal
få seg en oppussing i løpet av kort tid!



Ønsker dere alle en fin augustkveld!

3 kommentarer:

  1. Vel overstått ferie :)
    Jeg ser også frem til høsten, og satser på å utnytte den maks!

    SvarSlett
  2. Glede seg til en fin blogghøst hos deg:)

    SvarSlett
  3. Så fine bilder. Høsten er også min favoritt tid, bare mer hyggelig å kunne pakkke seg inn i myk ull, lese bok eller strikke foran tv'n.

    + blogge en del da :)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!