lørdag 17. juli 2010

Nye stoler på 5 minutter og et skimt av ny husfarge!












hvis man ser bort fra malingen da...det tok jo litt lengre tid.



Men nye seter tok ikke lang tid, med litt voksduk fra Kid og en stiftepistol



ble disse nye på et blunk! De skal stå på verandaen utenfor soverommet.



I bakgrunnen skimtes vår nye husfarge, den



har blitt mer fantastisk enn jeg i utgangspunktet trodde, den er mer blå enn



først antatt og det passer meg utmerket. Fargen heter Blåmann og er fra Jotun, men



jeg synes den heller burde het lavendel og har tatt meg friheten til å kalle den det.
















Olivia i full fart på naboens trampoline idag,
dette var morro!







Her sammen med Jonatan, hennes fetter, som er på besøk fra

Stockholm.




Fortsatt fin lørdagskveld, for min del bærer det avgårde til en fest litt senere

sammen med en god venninne, det skal bli gøy!

hej på er!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!