lørdag 12. juni 2010

Jeg trenger din hjelp!








I jakten på et hissig virus som har tatt bolig i dataen, har jeg klart å slette en feil fil.
Jeg får nemlig ikke importert bilder fra minnekortet over til dataen, og mistenker
sterkt at jeg har slettet filen som sørger for dette. Hvordan gjenoppretter jeg denne filen?
En bloggers mareritt med andre ord, i mellomtiden får dere kose dere med vakre bilder fra
Ønsker dere alle en riktig god lørdag. Vi får middagsgjester ikveld og jeg skal diske opp
med herlige retter fra Maison mat og vin-bladet fra mai, som nærmest har blitt min matbibel.
Maken til blad har jeg aldri sett, og jeg kan knapt vente til neste utgave som heldigvis er like rundt hjørnet. Det slippes for salg 14.juni, jeg sier bare LØP og KJØP, helt fantastisk!

3 kommentarer:

  1. Huffda...trasig med slike feil! Spør Camilla`s vidundhttp://www.camillasvidunderligeverden.com/erlige verden
    Hun tilbyr blogg hjelp, så kanskje hun har svaret du trenger : )
    Ønsker deg ei flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  2. http://www.camillasvidunderligeverden.com/

    linken ble midt i alt det andre ; )

    SvarSlett
  3. Kanskje det hjelper å legge inn programvaren for kameraet på nytt igjen?

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!